הבעיה

בתי זיקוק, חברות פטרוכימיה וחברות אנרגיה מחזיקות שמנים כבדים, כנפט גולמי, במכלים גדולים. עם הזמן, מצטברים משקעים כבדים בתחתית המיכל, וחוסמים חלקית את המיכל ומפריעים לפעולתו התקינה. ובשביל ליצור מוצר איכותי, החברות מחויבות לבצע טיפולי תחזוקה קבועים המחייבים השבתת המתקן בכדי לנקות את המשקעים.

ניקוי מכלים כאלה דורש כוח עבודה עצום ותקופות כיבוי ארוכות של המיכל. יתר על כן, אותן חברות אינן מקבלות את המשקעים מהמיכל לשימוש חוזר. התקנות מסווגות משקעים אלו כפסולת מסוכנת המחייבת סילוק במאגרים מיוחדים. כל זה הופך את ניקוי המכלים לפעולה יקרה.

לפני זחלילי

הפתרון

חץ ביצוע וטכנולוגיות ישראל (ממייסדי Arrow Ecology) פיתחה שיטה ייחודית לניקוי מכלים אלו. בשיטה זאת חץ משתמשת בעזרת מערך רובוטי ייחודי ונייד אשר יכול לפעול מרחוק ע"י 2 מפעילים בלבד, בסביבה חומרים מסוכנים תוך שמירה על פעילות שוטפת של המיכל וללא בזבוז משאבים או שמן/נפט. 

תהליך הניקוי כולל את הצעדים הבאים: 

שלב 8 מבוצע ע"י מערך הרובוטים הזחלילי שלנו, The Hunter, שנשלט מרחוק ונוסע על הקרקעית ושואב את המוצקים והמשקיעים בתחתית המיכל. בכך הוא משיב את המוצקים ללקוח ואת הנוזלים בחזרה לתהליך. 

כמו כן באפשרות חץ ביצוע וטכנולוגיות ישראל  לעבוד בפרויקטים מסוג BOO, BOT, Turnkey, Tailor-made

שלב, סילוק משקעים מקרקעית המיכל, מבוצע ע"י מערך הרובוטים הזחלילי שלנו, The Hunter, שנשלט מרחוק ונוסע על הקרקעית ושואב את המוצקים והמשקיעים בתחתית המיכל. בכך הוא משיב את המוצקים ללקוח ואת הנוזלים בחזרה לתהליך.

→ לפני

בזמן העבודה

→ אחרי

 טיפול ומחזור בוצה תעשייתית באמצעות רובוט שאיבה זחלילי ומערכת מיצוק פילטר פרס (Filter Press)

שאיבת בוצה תעשייתית והשבת מים באמצעות רובוט שאיבה זחלילי ומערכת מיצוק פילטר פרס (Filter Press)

כמה האתר עזר לך בהבנת הבעיה ובחירת הפתרון?

דילוג לתוכן